Presenttips!!

Satt och tränade inför högskoleprovet igår, kände mig inte särskilt listig efteråt...
Läsförståelsen handlade om särskrivning vilket dessutom just gav mig huvudbry, present tips eller presenttips?
Skitsamma!
Veckans bästa tips på present  blir......(trumvirvel)....

ETT TRÄD!!! PAM PAA!
Gå in på ettklickforskogen.se och köp en björk(50kr) eller en tall(200kr).
Och så har man löst det!
Inga onödiga grejer som blir liggandes, och så har man gjort en insats för den svenska naturen.
Det kan knappast bli bättre!
Det finns annat också, kolla själv och glöm inte att klicka!

Reklam? Javisst!

Sist men inte minst, Vi saknar dig massor syster/moster Johanna! (Dig med morbror/lillebror Eric!)

Ha det sågott!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

presenttips

är på skolan nu och har precis lärt mig att jag är en AE aktiv experiementerare...typ. förklarar varför jag inte har knappt en riktigt ihopsatt ikeamöbel hemma kanske...!? ;o) rings imorgon om lördagen. taggad? inte alls här faktiskt.

2008-10-23 @ 20:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0