Meen dåå!!!

Hur svårt kan det vara?!
Man klickar på nytt inlägg, skriver en stund(d brukar ta ett tag...), klickar på förhandsgranska sedan till arkiv öppnar inlägget och sedan klickar man på spara och publicera och vips så kan man (efter en stund) läsa inlägget på bloggen.
Jag tror att det finns ett bättre steg mellan förhandsgranska och arkiv men när jag försöker brukar jag mötas av en tom sida när jag ska tillbaka istället för det jag nyss skrivit  och då blir jag så rädd att allt är borta så jag gör så här nu.
Men på nåt vis får jag bara till det typ varannan gång.
Därför blev inlägget jag skrev imorse publicerat typ nyss.

Nu ska jag ringa till min världens bästa Fia!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0