vimsig, vimsigare, vimsigast!

Ja, jösses!
Den nya chefen har visat sig vara minst lika disträ och vimsig
som jag!
Faktum är att hon har ganska dålig koll på den här arbetsplatsen,
Ingen större aning alls om när, var, hur.
Idag måndag har Gemma och jag bytt pass med varandra. Vi har bytt idag
emot imorgon. Det bestämde vi för dryg vecka sen och chefen sa att hon
skrev ner det medans vi pratade. Det hade chefen glömt lagom till idag
och har bett om vikarie för mig mellan 14-16 då det var en sommarfika.
Petra är sjuk och kan inte jobba ikväll, chefen har sagt till om vikarie till
imorgon!
På onsdag ska jag vara kompledig 830-1200.
Jag hade ordnat med vikarie innan jag ringde förra veckan för att be om
ledigt för dessa timmar, hon blev jätteglad att jag hade ordnat med vikarie
så att hon slapp få något extra jobb,och så fick jag grönt ljus för kompledigt.
Idag var hon jättestressad över vem som skulle vikariera för mig imorgon
mellan 0830-1200...
Nåväl, allt löste sig till slut, men för säkerhets skull dubbelkollade jag och 
missJ ALLT med ALLA  och nu känns det som om läget är under kontroll.
Nu är det bara sommarsemestrarna med vikarier som ska ordnas, vi
väntar med spänning...

Idag är det dags för agilitykurs!
Jag anmälde K1 och Tara för ett tag sen och nu är det dags!
Gummistövlar och galonisar på!

Nu ska jag jobba lite!
Ha det gott allesammans!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0