En tillbaka och en annan bort!

Ja idag kom äldsta lillasyster hem från irland och imorgon far näst äldsta
lillebror iväg till östersund för att bo där.
Det går undan!
Den andra och yngsta lillasystern for iväg till Köping för att partajsa idag.
Hon har hunnit med en hel del partajs på sista och helt plötsligt har hon
hunnit med en massa skoljobb också. Men det blir ju så när skolslutet är
nära, då skriver man med så mycket energi att pennan glöder!
Fast nu är det 2009 och inte 1993 så " då skriver man med så mycket energi
att datorn går varm och tangenterna flyger" eller nåt.
Vi hade en datasal, jag har för mig att man också kunde få sitta nånstans
och skriva om man inte hade dator hemma.
Specialarbetet fick inte vara handskrivet, jag var skitförbannad men
lyckades låna en skrivmaskin och skrev till 0330 på dagen D.
På fredag tar hon studenten och fredagen efter tar minsta lillebror 
studenten.
Jag jobbar alltid fredagar och missar båda,men har varit på hälften av
mina syskonens studenter i alla fall!  

Har köpt lite kläder till mig själv idag, det händer inte så ofta men idag
blev det gjort!
Två par schorts, tre par leggings en klänning och lite underbraller. Sen
blev det lite strumpor till K2 också. Jag har inte haft några schorts på ett par år
tror jag.Har inte blivit av och köpa några, men nu kom jag till skott!


Solen har strålat massor idag och mer ska det bli! Härligt härligt!
Införskaffade tre nya solskyddskrämer på apoteket idag.
Jag läste att oftast smörjer man ett för tunt lager och då skyddar det inte
ens hälften av vad det ska! Så faktor 25 0ch 30 fick det bli och så en på 15
till slutet av sommaren när man förhoppningsvis har en bra "grundbränna".

Ser så mycket fram emot lediga veckor i sommar, de är inte så många som
jag skulle vilja men det blir några i alla fall och då blir det semester i
fulla drag!
Nu ska jag ta och jobba lite.

Ha det gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0