Det var i alla fall änglamarks...

Har ni hört verkmästaren i magen med Magnus Härenstam?
Klämde en påse chips igår... "Jävla chips! Jag hatar chips!"
Vill jag minnas att han sa.
Och mycket riktigt, har en stor klump i magen fortfarande,inte
ens morgonkaffet kändes så där fantastiskt gott som det brukar.
Det värsta är att jag gjort samma sak förut, det hela går till
så här:
Jag ska jobba kväll/natt/dagpass hos MissJ. På väg till jobbet stannar
jag till på konsum för att köpa lite frukt och yoghurt. Jag är lite
småhungrig, matlådan(om jag kommit ihåg den) ligger i bilen.
Jag plockar lite frukt hämtar en yoghurt och ska sen passera
chipshyllan...
Det konstiga är att jag egentligen inte är någon chipsmänniska,
äter hellre popcorn. Men just de här kvällarna får jag plötsligt ett
sug efter salt.
För att döva det dåliga samvetet tänker jag, "ok jag köper väl chips då
men det ska åtminstone vara svenska lantchips eller Änglamarks"
Konsum brukar inte ha lantchips och Änglamarks lättsaltade är ju aldrig
slutsålda!
Slutsats: Jag klämmer ca ett kilo frukt samt 200gr chips under kvällen
och sen känns det som om jag har en plåtlåda i magen!
"Synden straffar sig själv" eller hur var det?

Jag försökte lägga in bilderna ifrån mobilen till datorn igår, det gick
inget vidare. Kämpade på i nära på en timme innan jag till slut gav upp.
Hur svårt kan det vara? Med den andra mobilen gick det hur lätt som helst!
I med sladd och cd, brrruuuumm Sa datorn, man klickade ett pår gånger
och sen var det klart!
En gång har jag lyckats få ner bilder från den här mobilen till datorn,
farbror Kjell hjälpte till och det var faktiskt inte helt enkelt.
Har nästan 700 nya bilder vid här laget så det vore skönt att få ladda
ner dem så jag kan  göra något med dem.
Visa några här till exempel!

Nej, ska ta och jobba lite nu, efter jobbet blir det till att åka hem och röja
det sista samt fixa fint för kalas, fast tjejerna har fyllt elva så nu får man 
inte säga kalas längre.
Fest får man säga. Så elva års fest ikväll.
K1 och en kompis ska ha fest tillsammans, ganska praktiskt faktiskt och
kul ska det bli.
God mat, sallad,marängsvish,musik och skattjakt.
Tjejerna har bestämt att det ska vara saft på festen och inte läsk,
riktig saft som skummar...

Må så gott allesammans och ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: mammagerti

Gröna jävla ärter!! Var det;D

2009-10-25 @ 18:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0