Förstår inte!

Hmm. Satt och slet med att försöka byta ut bilden
på mig här på bloggen för några dar sen.
Jag klickade på "ta bort bilden" försökte lägga in ny
bild om och om  igen. Vet inte hur länge jag satt men
en halvtimme gott och väl tror jag.
Inget hände, den gamla bilden satt kvar hur jag än gjorde,
och så idag, när jag inte har min egen dator då minsann
finns det ingen bild alls!
Blir så trött i örat! Ska det va så himla svårt att byta en
bild?
Morr!

Nåväl, tänker inte gräva ner mig, sitter hos goda vänner
strax utanför norrköping och har det väldigt bra.
Dagen började trögt med huvudvärk. Kom iväg drygt
timme senare än tänkt, skulle stanna och tanka, körde fel(!)
osv. Till slut stannade vi på en statoil i Järna, köpte goda bullar,
grävde fram dricka och fruktpåsen och sen gick resan och
humöret på topp!
Det var skönt att komma fram, stek till middag och äppelpaj
med glass till efterrätt! Hurra för världens bästa Fia!
Imorgon ska vi mata flasklamm och kika på den nya kalven,
mys!
Hade tänkt lägga in en bild här men nu hittade jag inte bilderna!
Vem vet, kanske kommer det en dag när jag faktiskt blir sams med
det tekniska men det blir nog inte imorgon heller...

Må så gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: mammagerti

Låter som att det blev bra till slut;)) Ha det bäst nu och hälsa mina Kråkor och Fia. Ses snart:)) Kram på alla

2009-10-25 @ 17:58:30
Postat av: Pär

Inget att gräma sig över att tekniken strular. På´t igen bara!

2009-10-25 @ 23:23:48
URL: http://lps.blogg.se/
Postat av: marie

Ja, tur att man har några syskon av den yngre generationen att fråga;)

Kram!

2009-10-26 @ 13:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0