ok.I`ll give it a shot...



Det har tagit ett tag, men till slut har tanken mognat,
Jag vill ju skriva så det här får bli början.
Är inte helt på det klara med vad det ska resultera i men det känns inte som att målet är det viktiga just nu.

Så, jag sitter på jobbet.Det är nästan de enda gångerna jag gör annat än betalar räkningarna på datorn.
Blev frustrerad på facebook o så blev det det här.
 Det tog mig ca en timme att skapa ett bloggkonto.
Jag är duktig på människor men dessvärre inte på datorer,
Räknade ett extra kapitel geometri när det drog ihop sig till "datakunskap"
på gymnasiet.

Så nu sitter jag här och vill ha en grön bakgrund men har ingen aning om hur det ska gå till.
Emellanåt blir man lite lidande av sitt "kan själv" syndrom.

Jaha, måste nog gå snart men något litet budskap vill jag lämna,
Det är fredagkväll och inte alltför sent . Godnatt verkar tråkigt
 Men ha en bra helgo ta gärna ett glas vin för mig!


Marie has got red hair,
still a bit tired
 but
she`s wearing green.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0