Det går i 190!

Nu var det längesen!
Har inte hunnit skriva på,ja länge!
Avslutade idag ett 48timmars pass på jobbet, det blev lite övertid kan man säga... I vanliga fall hade det kunnat innebära en sisådär 10 timmar effektiv tid vid datorn, MEN det var inget "vanliga fall" så jag hann läsa mina syskons bloggar samt klicka för skogen(har den som startsida) och sen har det varit fullt ös!
Ni glömmer väl inte att klicka för skogen!!?
Gå in på ettklickforskogen.se och klicka varje dag.
Kostar gratis.

Så, lite trött idag men piggade upp mig med ett danspass på friskis o svettis, superkul! (söta lillasyster Ylva och farbror kjell barnvaktade samt hade tacosmiddag klar på bordet när jag kom tillbaka!)
Ett pass där man bara dansar! Det börjar med YMCA, sen körs nästan allt utom michael jackson tror jag.
Tina Turner, New York New York, afrikanska trummor, latino, twist, lindy hop, Madonna, ja allt möjligt!
Skitkul och pigg blir man!
Imorgon blir det familjelek följt av medelpass. Det hela är väldigt smidigt ordnat med barnvakter som tar över efter familjeleken så att de föräldrar som vill kan smita och träna.
Hurra för friskis o svettis! 
Hade en riktig myskväll med familjen i dalarna igår. Bara lillebror i kosovo saknades. MissJ behövde piggas upp så det blev en tur till dalarna med fika,middag och familjemys! MissJ glömde bekymren för en stund och skrattade mycket och jag fick se min familj. Lyckat!

Och i övrigt då? ja jag vet faktiskt inte, livet rullar ruskigt fort just nu, hänger inte riktigt med i svängarna. Flera stora beslut ska tas och betänketiden är egenligen redan slut, gömmer mig och hoppas ingen märker nåt... Fast det funkar dåligt. Dags att ta sig i kragen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker det står väldigt lite om hur mycket jag saknas därhemma i den här bloggen :P

Hoppas allt går bra syster och att du tar dig i kragen och klarar av dina stora beslut

KRAM!"

2008-10-21 @ 20:05:55
URL: http://nocontrol.blogg.se/
Postat av: Sönnta

Men jag saknas i alla fall;) Saknar bada mina systrar. (har börjat räkna med Johanna nu för tiden)

Blir det någon syskonträff snart?

kram

2008-10-22 @ 00:17:31
URL: http://sunnta.blogg.se/
Postat av: Barca

Ja det var riktigt trevligt när ni kom upp och

hälsade på : )

Kramar på dej!

2008-10-27 @ 19:29:13
URL: http://barca8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0