Utkast: Godmorgon! Det ...

Godmorgon!

Det har varit en låång natt med inslag av det mesta som kan bli när man har små barn!
Nåja, kaffet är snart klart, och den minsta sitter nybadad och nöjd bredvid mig nu och tuggar oliver.

Såg att mitt förra inlägg blivit lite hackat och klippt, vet inte hur det gick till!
Skyller på det tekniska.
Ska få lite utbildning på jobbet idag. Dokumentationskurs står det på pappret.
Det blir nog bra. Det är min första fortbildning jag blivit erbjuden av min arbetsgivare! 
Har däremot ordnat egen fortbildning tidigare.
Jag tycker det är viktigt att ha kunskap och förståelse för brukarens diagnos men mina chefer tycker
det är viktigt att man är bra på att städa.
Behöver jag jag tillägga att de chefer jag haft alla har tyckt och uttryckt att jag
är besvärlig?
Men det skiter jag högaktningsfullt i!
Är dålig på att städa men en jävel på människor!

Den första frosten har lagt sig i natt, det är så vackert!
Ska se om jag kan hitta nån bild i arkivet.

Ha en bra dag!


"Den här satansdrycken är så delikat att det vore sorgligt att låta de otrogna
ha ensamrätt på den.
Låt oss lura Satan genom att döpa den!

Påven om kaffe tidigt 1600-tal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0