Förlåt att vi inte hörts, livet gjorde några kullerbyttor och jag tappade bort mig...

HEEJ!!!
Åh så kul! jag trodde ni gett upp men icke! Troget har ni haft koll var o varannan dag men utan lön för mödan!
Men nu är det ändring! Ny dator(ska bara betala den...) och nya tag!
Ja livet har verkligen snott runt och till och med gjort knut på sig själv. Flera trådar brast och man tvingas till eftertanke.
Så nu är det en tid i tankar och funderingar.
Men medans man tänker måste övriga sinnen också få sitt och då är det bra att hälsa på familj, vänner och djur!
Så en tur till våra vänner i Östergötland

En tur till familjen i dalarna, och så till världens bästa mamma! Ja tänk att jag har världens finaste mamma!
Där åkte vi till Moose garden och mös med älgarna! K2 lyckades få klappa rådjuret Fina också!




Har också hälsat på mormor.
Att träffa människor man tycker om hjälper mot det mesta och laddar batterierna, Tur att jag känner så många!
Nu är det mindre än 2månader till jag blir moster. Den 26juni när ni andra ser och hör på Brucan ska jag vara barnvakt åt den lilla/lille. Åh vad jag ska mysa! Funderar på skansen.
Nej, nu ska jag se hur detta inlägg blev på förgranskning och sen publicera. utifall det inte blev bra så kan jag säga att det ser bra ut här, nu och jag vet inte hur man ändrar så det blir som det blir.

Förresten, Ni klickar väl?! Det börjar bli kritiskt

Kommentarer
Postat av: tanja

hurra, välkommen åter =)

4 juni för övrigt är brucan, hurra igen! kram!!!!

2009-02-05 @ 20:33:09
Postat av: tanja

hurra, välkommen åter =)

4 juni för övrigt är brucan, hurra igen! kram!!!!

2009-02-05 @ 20:34:10
Postat av: Pär

Kul att du skriver igen!

Barnvakt under Brucan? Jag som hade tänkt bjuda med dig, har ett par biljetter kvar nämligen. Fast det är till konserten den 5 juni...

Kram kram

2009-02-06 @ 13:20:16
URL: http://lps.blogg.se/
Postat av: mammagerti

Ja, en kanonmyshelg hade vi:) Livet blir så himla bra när batterierna får laddas:) Kramis världens bästa Marie

2009-02-07 @ 12:30:23
Postat av: Barca

Vilka fina bilder du har tagit : )

Ni verkade ha det jättemysigt med både älgar, rådjur och får : )

Ta hand om er!

2009-02-08 @ 00:16:59
URL: http://barca8.blogg.se/
Postat av: tanja

hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA för idag är Marie´s födelsedag!!!!!!!!!!

2009-03-01 @ 12:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0