På semester!

Det är semestertider nu kan man säga!
Har tappat tiden alldeles och seglar omkring ganska ovetandes
om det mesta.
En ganska skön känsla.
Vi har hunnit med ganska mycket och färdats många mil.
Så här dags förra veckan befann vi oss på nattåget hem ifrån boden!
Imorgon åker vi en kortis till dalarna och på fredag bär det av till öland!

Jag har tänkt att skaffa en sverigekarta och så kan K1 och jag pricka av
alla landskap vi varit i eller färdats igenom under sommaren.
Jag tror det sätter lite perspektiv på det hela.
Kanske en liten resdagbok? Vi får se vad det blir.

Idag hände något som värmde mammahjärtat ordentligt, K2 sa:
- Mamma, kan jag be och få Thåström?
Det fick hon!

Ha en fortsatt bra sommar!


Kommentarer
Postat av: Pär

Det är ordning på minstingen! Vilken låt ville hon höra? =)

2009-07-30 @ 10:44:08
URL: http://lps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0