Semester...

Efter några riktiga sommardagar blev det plötsligt riktigt
ruggigt! Har suttit och drömt om semester.
Ja,inte just nu när allt blommar och inte i juli när det är jordgubbar
och semester. Inte heller i augusti när kvällarna är ljumma och det finns
massor av blåbär och de första äpplena mognar.
Men till hösten vore det mys med lite sol och bad.
November är lite lagom tid att åka iväg, under våren och sommaren
är jag helst hemma i sverige men sen, när alla löv har fallit
och det bara är mörkt, kallt och vått. Då är det skönt med lite sol på
sig.
Vem vet kanske jag plötsligt vinner på lotto...

Har haft ett par jättesköna dagar i helgen, grillade hos grannarna i
lördags,och på söndagsmorgonen stängdes sovrumsdörren medan familjen
tisslade och pysslade och emellanåt hyssjade på K2, ute i köket.
Till slut kom K1 och K2 in med kort och paket och i köket stod
det färskt bröd, ägg och kaffe på frukostbordet.
Det borde vara morsdag lite oftare!

På torsdag ska jag iväg och träffa mitt hjärtas blondin! Vet faktiskt inte när vi
sågs sist men jag tror det var vid K2 dop!
Det är längesen och mycket har hunnit hända sen dess. Det ska bli gott att ses!

Nej nu ska jag nog drömma om semester lite till!
Ha det gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0