Och han har samma stjärntecken som jag!

Det finns en person som får det att liksom spritta till i kroppen och sprida ett leende över mina läppar.
Det spelar ingen roll var jag står, om det är en artikel,låt på radion eller helt enkelt någon
som bara nämner hans namn eller något utav banden han har deltagit i.
Ren och skär fjortisdyrkan är det som blossar upp och den går inte att
förneka eller dölja.
Ni som känner mig vet, det gäller naturligt vis

JOAKIM THÅSTRÖM
 
The one and only, liksom!

Jag vet ingen som har sån utstrålning och åtminstone på mig dragningskraft,
Och det går inte över!
Har sett honom live ett par gånger och det är magiskt!
Han är så bra!!
Rösten, mannen, ljuset, musiken och så rösten igen, raspig, hes,stark med ett budskap...
Suck!

Men, nu börjar hans turné och jag kan inte gå på ett enda uppträdande!
Surt kan man säga!
I sommar ska han vara på peace &love i borlänge, får se om det går att tajma.
Man vet ju inte hur många fler tillfällen som bjuds...

Du fryser ihjäl, det är så kallt                                 Jag vill bli
stackars barn                                                            jag vill bli
men snart blir det varmt...                                      jag vill bli elektrisk...


Sweet dreams!



Kommentarer
Postat av: tanja

ah, det var trist att du missar. men vet du vad? klick-skogen är räddad =) ha en bra dag! kram!

2009-03-14 @ 09:57:47
Postat av: marie

Japp! Skogen är räddad! Får se vad nästa projekt blir!

Kram på dig!

2009-03-14 @ 14:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0