KLÄTTRAR PÅ VÄGGARNA!!!!

Nu är det så spännande!
Jag har promenerat, städat, diskat, skurat golv, ätit marmeladmackor, vankat fram och tillbaka, sett på film och ja helt enkelt Väntat!
Har under senaste timmen inte fått något svar på sms från Magnus!
Men de har pratat med sykepleier som säger att om Heidie orkar så får jag komma in på avdelningen ikväll!
Det är inte som hemma där alla kan braka in och hälsa på, Nej här får ingen förutom kärnfamiljen komma in på avdelningen.
Vid besök får mamman ta sig till cafeterian!
Dit tar man sig inte så gärna när man är nyförlöst! (det vet jag!)
Vet inte vad Heidie och Magnus sagt Men orkar systeryster Så blir det bilder ikväll!!!
Eventuellt tar jag bussen dit o lämnar Heidies mobil, men måste ha tag på Magnus först o det lär jag inte få på en stund till!

Nu håller vi alla tummar vi har!
Hörs igen!


  Ungefär en sån här är det alltså tänkt!


Kommentarer
Postat av: mammagerti

Nu tar jag en promenix i solen, för mina väggar är snart rivna och i korkmattan börjar en ring kunna skymtas:)

2009-03-24 @ 13:43:34
Postat av: marie

Ja fy så jobbigt det blev att vänta! Jag har ont i magen! fast kom på att jag har nog bara druckit kaffe, juice och ätit marmeladmackor o vindruvor, minns ingen lunch. Har dammat bokhyllorna!

Nu väntar vi lite till...

2009-03-24 @ 14:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0