Moster har träningsvärk!

Lilla Pyret med mamma fick åka hem i lördags!
Hon mår fint, äter massor och är bara söt och fantastisk.
Allt är som det ska alltså!
Jag har inte hunnit prata med dem där borta men tänker att jag ska
ringa imorgon och höra lite mer. Helst vill jag bara åka över och
hälsa på!

Gav mig på innebandyn igår igen.  
Spelade i vattholma där vi spelar på stor plan. Det gick fint,
inga protester från höften, bara att springa på så mycket man orkade.
Orkade inte riktigt så mycket som jag ville dock,  får nog ta tag i lite mer
konditionsträning. Råkade i ett svagt ögonblick  nämna "ut och springa",
K1 blev eld och lågor och tänker sig att hon och jag ska ut och springa imorgon!
Har försökt att prata mig ur det hela men se det gick hon inte med på!
Bara att dra på sig dojjorna imorgon alltså!

Hann med en tur till moster i sikhjälma också,
så träningsvärken idag beror inte enbart på innebandyn!
Verkade hovarna på Pilsner när vi var där. Det var ett tag sen sist och jag fick
jobba på ordentligt, men det blev fint och moster blev glad.
K1 filade på Rullans hovar, hon är jätteduktig! Jämnt och fint blir det
fastän det är tungt. De gånger vi sover över brukar hon ta två hovar om dan
men igår var det en kort visit och hon gnodde på som attan, hann borsta
och göra fint i boxen också!

Nu ska jag gå och lägga mig! klockan är mycket igen!
Det är nog bäst att stretcha lite också tror jag!

Ha det gott!!!

Ps har ju varit i Östersund också, det var mys och kalas!
       får berätta om det nästa gång! Ds

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Du får väl tänka dig för vilka som lyssnar när du pratar högt om träning i fortsättningen;)

Kram

2009-04-02 @ 10:22:41
URL: http://sunnta.blogg.se/
Postat av: marie

På lördag ska vi jogga! kom ur det hela på tisdagen...

2009-04-02 @ 19:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0