VILL INTE ÅKA!

En uppdatering för er som inte hängt med.
JAG HAR BLIVIT MOSTER!!!!!!!

Hon är liten och kallas fortfarande för Pyret.
Den nyblivna mamman mår som man mår när man är nyförlöst
och Pyret mår fint och ammar duktigt!
Hon är världens finaste lilla bebis,Och det är det som är så praktiskt
med att få bebis, alla får världens finaste!
Vi (jag och Magnus) ska snart åka över för en titt o gos. Jag ska pussa Heidie
på pannan ifrån alla er som bett om det Och sen är det alltså meningen
att jag ska åka iväg!
Det vill inte jag!

Vi tar mosterbilden en gång till!
Ha det gott allesammans!


Kommentarer
Postat av: Barca

Va kul syrran : D

Jag får gratulera både moster och moder : )

Många kramar på dej!

2009-03-29 @ 13:07:46
URL: http://barca8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0