Lasse den vasse!

Japp, hurra för Lasse på facket kommunal!
Han är så bra, och min förra chef så knäpp! Men hennes beteende
har nu visat flera gånger om att jag inte alls har gjort vad hon beskyllt
mig för. Det känns så skönt!
Det blir ett nytt möte, denna gång med hennes chef närvarande.
Heja Lasse! säger jag.
Han ser så försiktig och försynt ut men o så vass han är!
Ska bli skönt när allt är klart.
Läste i Uppsala Nya Tidning härom dagen att organisationen
Vård och bildning på kommunen går dåligt både ekonomiskt och
organisationsmässigt mycket pga inkompetenta och outbildade chefer.
Yes, thats the way it is!

Jag ska snart åka hem. Myskväll med K1 samt lite familjesammankomst.
Pyret och de trötta föräldrarna far hem till norge imorgon, trist.
Men det blir bra ikväll. om inte klockan blir 100 innan K1 och jag kört
hem momomon tänkte jag att vi kunde ta en kvällsfika på Linné innan vi
åker hem o sover. Det är mys.

Ha det gott o trevlig helg allihop och klicka för skogen!

www.ettklickforskogen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0