Lördag morgon

Trött trött trött!
Tänk att få sova riktigt gott och länge, och sen vakna utvilad och pigg!
Alla småbarnföräldrars dröm tror jag. Men som med de allra flesta 
drömmar blir de sällan till verklighet...
Just nu sitter K2 och tittar på Magnus Brasse och Eva på knastrig video.
K1 försöker ta igen lite sömn och sover fortfarande. Vi sov i min säng
allihop inatt.
K1 kröp ner i min säng igår kväll. Vi läste först ut Hotellmysteriet 
(LasseMajas detektivbyrå) och sen låg vi och pratade och mös lite.
Efter några timmar kom K2 och kröp ner i sängen  och sen var det
trångt! Sömnen blev ganska fattig och jag vaknade trött och stel.
K2 är nog den enda som sov gott!
En ganska vanlig natt egentligen...
Nu ska jag och K2 gå ut med Tara en sväng, får se om K1 har
vaknat till när vi kommer tillbaka.
Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0