-2!

-2 grader i morse, kallt!
Det var längesen jag skrev, alla bilder från i sommras
är inte nedladdade men några!


K2 äter vindruvor vid havet, Cindy väntar på att bli bjuden...

K1 och K2 fångar yngel och små räkor med Amigo.


Trött!


Äventyret Boden!

   

Vi hade en riktigt mysig morgon på tåget. åt en god frukost
i restaurangvagnen medan norrland susade förbi utanför fönstret.
Vi spanade och spanade men ingen björn!



Tågresan var verkligen en riktig hit, Med lite tur blir det en
favoritrepris nästa sommar.

 
Picknick i storforsen!


Mamma, ta kort på mig med den här.
Sa K2.
Blivande storfiskare kanske!


K1 har varit den modigaste badaren hela sommaren!
"För kallt" Harinte funnits, fast just här hade faktiskt
jag också kunnat hoppa i. Om bikinin varit med förstås...

Massor med sand!



Det blev inte så mycket skrivet, och nu ska jag traska ut på en
nattpink med Tara( Pissus hundus på farbror Kjells latin).
Jag sprang faktiskt lite när vi var ute på kvällspromenaden, jo
det är sant och inte nog med det, Det var inte första gången!!
Imorgon kommer lillebror från östersund och på lördag kommer
kommer andra lillebror (ganska stora lillebror),  alltså lillebrorbror 
som är yngre än lillebror som kommer imorgon och som vanligt är
mina syskon inte syskon med varann...

Skriver mer hyfsat snart, ska bara lista ut det här med bilderna
på mobilen...

Fast ett litet smakprov ifrån öland ska ni få.


Heja mamma! skrek K2 och den sista satt i mittcirkeln!

Må så gott allesammans!




Kommentarer
Postat av: Sönnta

Vilka härliga bilder

2009-10-11 @ 21:50:28
URL: http://sunnta.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja, Mera sommarlov åt folket!

2009-10-17 @ 11:11:26
URL: http://mynameismarie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0