En liten glimt



Det har varit den mest fulltecknade sommaren någonsin!
Ganska mycket jobb, massor med sol, riktiga äventyr, många bra möten,
mycket glädje, många funderingar och sist  en kanon bröllopsfest
på gotland.
Det var mycket som inte hanns med men jag känner mig väldigt nöjd.

Nu har hösten kommit och lillebror är tillbaka i stan. Han fyllde 23 idag
så jag firade med middag, äppelpaj och present.
Tur att jag har många syskon, tänk om jag bara haft två, och just de två som
numer bor i trollhättan och cork(irland)!!
Då hade det blivit rätt trist.

Ha det gott och tack för att ni kikar in trots långt uppehåll!


Kommentarer
Postat av: mammagerti

Ja och nu ska vi på nästa äventyr;D Kram Hjärtat

2010-09-23 @ 21:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0