Några månader senare...

Mmm... Det var ett tag sen sist igen,
Tur att man inte försöker försörja sig på det här!
Sitter på jobbet och tar en liten paus i pluggandet.
Jo, nu har jag börjat plugga igen. Tar det i liten skala och
läser in gymnasiekompetensen till undersköterska. Har bättre
studiedisciplin än jag trodde.Men det är ovant, första
uppgiften jag skickade in blev inget vidare alls men sen har
det börjat flyta.
Idag ska det skrivas om "Märta som ramlat i duschen" med radius
och collumfraktur som resultat. Och så  ett litet stycke om osteoporos.
Myspys!

I övrigt är det full fart som det brukar fast med en ganska stor
skillnad. Nuförtiden händer det ganska ofta att jag gör EN sak i taget!
Jo, det är sant! 1 2 3 Har jag lärt mig.
Så numer när jag försöker sortera tvätt, dammsuga, prata med K2
och prata i telefon samtidigt brukar jag komma på att, en sak i taget!
(Det är då jag säger hejdå i luren)
Det mest fantastiska är att det funkar ganska ofta.
En annan bra grej jag börjat med är att gå och lägga mig när jag är trött!
Man blir som ny! Lärdemig det i argentina, det var mycket bra
den resan!


Mer då? Jo det blir mycket ledigt i sommar, det är bra!
Och till hösten börjar K2 i skolan på 6års. Tiden tickar på...
Ni vet när man önskar sig något, och så står det plötsligt
där, rakt framför näsan. Man blir alldeles perplex!

Ska önska mig en vinstlott!

Ha det gott!
                  Marie


Världens ände, nordpolen nästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0