Årets julklapp, ETT TRÄD!

Så var man klar med julklapparna!
Eller jag har två och en halv kvar, men jag vet vad jag ska köpa så det får räknas som färdigt . Jag har faktiskt köpt några träd på www.ettklickforskogen.se . Ett var till mina barn och sen är det några till. Jag avslöjar inte vilka, För vem vet, kanske har just DU turen att få ett tjusigt diplom att hänga på väggen!
Spännande! Eller hur?

Min dator kraschade häromdan. Det värsta var att bilder ifrån maj och framåt inte finns sparade någon annanstans!
Surt! Fast den fantastiska farbror Kjell (vars laptop jag fått låna med mig till jobbet denna helg) känner någon som kan "meka" med datorer så han är positiv till att det löser sig med bilderna. Det vore super och jag håller alla tummar jag kan! Sen har jag ju förstås problemet att jag står utan dator, och igår började mobilen tjafsa, hittar ingen mottagning fast man är mitt i stan!
Det är till o ha lite flyt här i livet helt enkelt!

Nu ska jag jobba lite, må så gott och köp ett träd i julklapp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

comviq låg nere, fixade med antennerna =) lyckaa till m datorn! kram, t.

2008-12-06 @ 10:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0