Två systrar hem och snart moster!

God fortsättning på er alla!

Tack alla ni som flitigt kollar om det dykt upp något nytt inlägg, och hemskt ledsen att det blir så sällan nu, men det är lite knepigt när man inte har någon egen dator.
Hoppas att ni haft en bra jul och är glada!
Har själv haft det rätt ok, har lyckats hålla ihop familjen hyfsat  och ser fram emot nyår.
Har båda mina "utomlandssystrar" hemma nu.
Och nu är det bara tre månader kvar tills jag ska bli moster!!!!
Ser så mycket fram emot det.
Moster Marie.
Det låter ju så bra!!! Mjuka men tydliga bokstäver, kan inte missuppfattas!
Kommer ni ihåg på Magnus Brasse och Eva?
Åh M, den vackra bokstaven M...
Och syster två kom hem idag, med sig hade hon den Irländska pojkvännen...
Ska bli spännande att höra vad han sagt till henne om de första intrycken.
Han har hunnit med både mormor, och min familj.
Imorgon ska hon släpa upp honom till Tierp dock, stackars krake!
Men han klarar sig nog, "tuffare än somliga tror"!
Gott att få krama om lillasyster, får se om jag kan få ihop en resa och hälsa på.
Jag har ju faktiskt aldrig varit på Irland!

Fick ett julkort av Olga också, blev riktigt glad.
Hon var med i Au pair gänget i glasgow. super go!

Nu ska jag hålla tummarna för att det går att lägga ut det här.
Datorn i lisselbo vill inte riktigt vara med jämt...

Ha en riktigt trevlig nyårsafton!
(och glöm inte att klicka för skogen!!!)  Kram!

Kommentarer
Postat av: mammagerti

Jag klickar varje dag, nästan, i alla fall 3-4 gånger i veckan. Så familjen kommer att få en egen skogsdunge till slut:) och då kan vi leka byta träd och bygga koja:) TJOHO! så bra. Puss o Kram

2009-01-02 @ 23:33:55
Postat av: Johanna

Blogga mer!

Jag vill läsa varje dag, eller nytt varje vecka i alla fall, så bra sätt att hålla koll på vad som händer där hemma.

Älskar dig!

2009-02-05 @ 19:08:49
URL: http://nocontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0