Brand new!

Jag sov inatt!
Åh vad skönt det var!
Men, var inte hon på jobbet? tänker ni men det är just
vad jag är!
Sovande jour kallas det. Sover och går upp ett par gånger
för att fixa och kolla läget. Men jag sov riktigt gott och kunde
dessutom ligga och dra mig till 0910!!!!
Gick upp 0445 och 0610 0ch sen vaknade jag ordentligt 0810.
Kände mig som ny när jag väl gick upp!

Så nu väntar jag på att klockan ska bli 1400. Då ska jag åka och
hämta K2 hos moster, sen hem och packa ihop de saker K1 har
smsat att hon saknar och lite matsäck.
K1 sover i husvagn med en kompis familj och är redan på plats i
Pilsbo.
I det första smset igår kväll bad hon om bikini,i det andra om en
mössa(!) i det tredje strumpor och i det senaste nu på morgonen
sina nintendo spel. Jag tror de har det ganska bra och hon blir nog
där ikväll också.
Regnet regnar på och vi lär bli riktigt blöta, det blir gummistövlar på!

Har börjat läsa ännu en bok om Damernas detektivbyrå, Den gode
maken på Zebra drive.
De är så bra! Här får ni några rader:

"Ja, januari skulle vara en bra tid. Det ger folk sex månader  att
förbereda sig. Det  borde vara tillräckligt.
...
Sex månader skulle vara en vettig tid och inte uppmuntra till
onödiga aktiviteter.
Gav man folk ett år skulle de komma på ett års saker att göra.

Nu ska jag titta på bilderna från lillebrors student igen, de
finns på största lillebrors blogg.

Ha det gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0