slutar kl 14

Sex timmar kvar och sen ska jag ta K2 och åka hem till
lillasyster! Solen strålar och ute går folk i schorts och linne.
23grader i skuggan just nu...
Vi ska snart gå ut en sväng, ska bli skönt. Inatt var det nog party
lite överallt i stan, ett himla liv runt tvårycket inatt i alla fall.
Jag är van vid att det är tyst på nätterna så den natten i veckan när
jag har sovande jour sover jag ganska dåligt.
D blir ljust tidigt, bussar, bilar och partyglada som skrålar en sång på väg
hem i natten...
Värst är faktiskt att det blir så ljust, det andra kan jag sova igenom bara det är
ordentligt mörkt i rummet. I vintras sov jag klart bättre.

Gräset har börjat blomma kan jag berätta för er som inte är allergiska.
Allergin tycks sätta sig mer i luftrören än i ögon och näsa i år. Vet inte vilket
som är värst, fast det är skönt att slippa en illröd näsa och svullna ögon
vilket får en att se ut som en trött och sliten alkis.
Föredrar nog host och flås tror jag, man får lite ökad press på sig med
"Jag måste komma igång o träna".
Det behövs!
Nej nu ska jag jobba lite, tvättstuga idag då får man lite träning. tvättstugan
ligger tre trappor ner...
Ha en jättebra dag i solen och smeta på lite solskyddsfaktor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0