Long time no see!

HEEJ!!
Åh nu var det längesen!!
Ja min dator är borta! Gått ur tiden, Kraschat!!
Hoppet står till en Leffe. En bekant till farbror Kjell som nog kan rädda de bilder som ligger kvar på datorn.
I övrigt blir det ingen ny till dess bilreparationen är betald! Hårda bud i krisens tider...
Men jag har fått låna en av Kjell lite till och från när jag jobbar, fast under senaste tiden har jag faktiskt fått jobbat en massa när jag varit på jobbet !
Missförstå mig inte, det är bara positivt! Inget kul att känna sig overksam.
Fast det var ju där jag brukade blogga...

Så vad har hänt de senaste tre veckorna?
Ganska mycket, ett urplock är;
Ytterligare en upp och ner gång med MrD, Lucia på dagis,
lucia i kyrka med lillasyster, julhandel, Gjort mig rejält impopulär hos min chefs chef(Berättade min chef gjort och sagt när hon var chef innan hon gick på barnledighet, inte populärt!),  infekterat sår på Tillys öra,
Pratat i telefon med lillasyster som är på Irland, två utekvällar med dans på jobbet, julmarknad på skansen,
 värsta förkylningen på ett par år(totalt däckad!).Snö, Tö, inte mycket sömn,mitt yngsta syskon har fyllt 18,
 Och k2 har nog hunnit byta virus 5 gånger inne på sitt sjätte tror jag...
Sitter just nu och tittar på populärmusik från vittula.

Ha en bra jul! ät gott, prata med många ,unna dig en promenad och må bra!

Ps Höll på att glömma, Jag har klippt mig! Jättefin! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0