Snö och Tö

Så var det vinter kan man säga!
Halvmeter snö i trädgården och imorgon väntas +6grader...
Synd att man inte gillar slask! Vet vid närmare eftertanke faktiskt ingen som uppskattar det.
Nåväl, inte mycket att göra åt, det är bara att gilla läget.
Julstöket närmar sig också, fick ihop en pepparkaksdeg igår, satsar på lussebullar och pynt till helgen.

1:a advent är det mys i stan.
Först julmarknad hela dan och i så gott som hela stan och sen kl 1630 fyrverkeri i botaniska trädgården med musik till!
Det är så mysigt! Och man känner hur uppsala är världens bästa!
Ska ta och satsa på lite studier till hösten har jag tänkt, det är dags igen...
Vi får väl se hur mycket och vad det blir men läsa måste jag!

Det blev en en hattig blogg idag.
Ha det gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Spencer verkar gilla slask i alla fall.

Då kanske vi blir pluggkompisar i höst;)

2008-11-27 @ 20:21:22
URL: http://sunnta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har hört rykten (inte mormor, SURPRISE!) utan K1

Ska ni till Fia på jullovet? Är ni hemma när jag och mrR kommer?

Läs mitt inlägg La Familia, då blir man glad tror jag =)



Puss och kram, älskar dig!

2008-11-28 @ 14:07:43
URL: http://nocontorl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0