Prövar igen...

Ja, tillbaka igen!
Jag skrev en del att jag längtade till sommaren sist, ja inte för att ni fick läsa det men jag gjorde det.
Längtade till jordgubbar med grädde,glass,mjölk och socker.
Japp, helst alltihop på en gång!
Och sen blåbär med honung och mjölk! Det är så gott!
I år ska jag plocka mycket blåbär o frysa in. Jag brukar plocka mycket blåbär
men de går liksom åt innan de hamnar i frysen...
Hallon och smultron är också himmelskt!
Mmmums!

Hur som haver, det blev mer snö under de senaste dagrna och det är också mys.
Jag tycker det är skönt att vara ute och skotta snö! Helst ska barnen och hunden
vara med och springa omkring,
K2 skottar på sitt sätt får hon upp mycket snö på sin skovel, kör hon stolt omkring den kors och tvärs
där jag just skottat ända tills hon ledsnar och springer på hunden istället.

Om ett par veckor är det jobbhelg och dags att fara till Östersund igen.
Ska bli kul!
MEN innan det händer det grejer, Den 24 mars blir jag moster!!!!
Och jag kommer att vara där!!!! Far dit den 22, Det känns väldigt spännande!
Har mycket att förbereda!

Nej, nu ska jag jobba lite, Ha det gott allesammans!


Man föds naken och dör tomhänt
Och däremellan ska man leva

Läste Lappskatteland, intressant bok som väcker många tankar.


Kommentarer
Postat av: mammagerti

Lapparna har mycket klokt att säga kan jag lova, känner ju några stycken så jag går i god för detta. Kram

2009-03-24 @ 09:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0