Nu snurrar det på igen!

Det var inte trasigt!
En överansträngd Psoas major o jag kan göra comeback om 10-14 dar!
Nu är bara frågan hur jag ska bete mig för att det inte ska upprepas!
Kusin T skickar uppmuntrande sms såsom:
 -Överansträngd efter 1h innebandy. Jag kan inte sluta garva...
Förlåt. he he..."

Ja, frågan är om det inte är självkänslan som fått sig den största knäcken.
Jag får ta itu med Ki box igen och tuffa till mig lite!
Har saknat Ki gympan,det var alldeles för länge sen sist(ett år tror jag faktiskt!).
Ni får tycka vad ni vill men slag och sparkträning är faktiskt himla kul!
Nåväl, jag stretchar duktigt och knaprar ipren ett tag så får man se vad det blir
och vad jag hinner med!

Men det händer annat jag måste berätta om.
På tisdag blir jag moster!
Jag ska åka över till Oslo(syster bor där) på söndag, laga mat och
serva och sen, vips åker syster iväg och får sin fina bebis på tisdag!
Och jag är där och får hälsa på!!! Det är så bra!
Helt fantastiskt rent av!
Har handlat en del "bra o ha" grejer att ta med.
Tänker att jag åker över senare i april/maj igen. Måste ju visa mig så att bebisen
känner igen mig. Och sen ska jag vara barnvakt den 4/6.
Det ser jag fram emot!

På onsdag åker jag hem och på torsdag åker jag och MissJ upp till Östersund igen!
Ser fram emot det och hoppas få träffa allihop vi träffade sist vi var upp.
Vi hade en kul helg där i november som bjöd på mycket gott!
På lördag åker vi hem till uppsala igen, får väl se vad klockan hinner bli
innan vi kommer hem den här gången...
Det blir många mil(drygt 200!) och spridda resmål på knapp vecka för min del.
Men det är kul när det händer lite!
Tänkte försöka klämma in en tur till familjen i dalarna också. Det var länge sen,
nu igen! Svårt att hinna med alla.
Mamma i Östersund, pappa plus tre bröder i dalarna, mormor i stockholm,
favoritmoster i sikhjälma ochsyster i Oslo.
Två av mina närmaste väninnor bor också långt bort, norrköping och gotland.
Och så blev jag så fäst vid motala och vill gärna hälsa på och promenera lite där!
Jobbar varannan helg, tiden räcker inte riktigt till!
Ibland vill man ju bara vara hemma också.

Tänkte att jag skulle skriva nåt klokt citat eller nåt här på slutet, det blir en bild på hunden istället,
hon är världens sötaste och snällaste, men rätt korkad faktiskt!

    och här var hon liten!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: kusin T =)

hur många mostrar har du?! ;o)

jaja, ta det easy med ben, höfter, knän och lår nu så du inte blir totalt sängliggandes.



...ha ha......ha ha....





HAHAAHAAA!!!!!! =D





kram!

2009-03-19 @ 23:19:08
Postat av: Johanna

Ursäkta mig men jag är ju inte med i den där listan på människor, nu är jag ganska arg! Jag bor ju allra allra längst bort, BU på dig syster!

Älskar dig! Hade mys med Eric igår, Camilla verkar bra!

2009-03-20 @ 08:37:22
Postat av: marie

Men du kommer ju hem snart! drar vidare till Östersund mer eller mindre direkt i och för sig...

Kom hem din räka och joina kollektivet på sandbrovägen!

Puss!

2009-03-20 @ 15:37:53
Postat av: marie

Men vänta! läste kommentaren igen det klickade inte först. Är camilla med?!

Hmm, Spännande!

Stor kram!!

2009-03-20 @ 15:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0