Mera sol!

Har kikat på smhis sida och helgen verkar bli riktigt bra. sol och sol!
Det är bra!
I veckan var jag, barnen och Tara (hunden) på prova på kväll i hågadalen.
Det är hundklubben uppsala hundvänner som håller till där.
Först band vi fast Tara i staketet så hon kunde titta på allt i lugn och ro
och vänja sig lite medans vi gick runt och kikade.
Sedan fick K1 och Tara pröva på både rallylydnad och agility.
Det gick jättebra allting! Och de fick många tummar upp.
Vi var väldigt nöjda när vi åkte hem!

Har suttit och fipplat en stund med mobilen. Jag ville ha in ett par bilder
ifrån kvällen på hundklubben här.
Men jag fick inte till det. Måste ha cd skiva också och den ligger hemma.
Ska se om jag hittar nån annan bild.
Ett ögonblick!
 Det fick bli den här!
Yngsta lillebror och jag. Han var inte med på hundklubben men jag
tycker om bilden! Jag har så fina syskon!

Fick ett sms ifrån syster i oslo idag. De är hos pyrets Beste mor och far och
visar upp Pyret. Det låter som de har det väldigt bra.
Det blev tomt när de for och det känns lite kymigt att när man äntligen
får bli moster så bor de dryga 50mil bort.
Det är nackdelen när småsyskonen är så mycket yngre(jag är 9-15 år
äldre än mina syskon, förutom syster i norge men hon ville inte ha några barn
först så det dröjde ett tag kan man säga!).
Man får vänta länge på att bli moster och faster!
Nej, nu är jag hungrig, dags för lite fruktstund! Jobbar till 14(började 0830 igår)
och sen ska jag ha det bra i solen!

Ha det gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Pär

Hehe, snygg bild! Hoppas det går bra att vara fröken efter rivstarten du skrev om!

2009-05-18 @ 19:21:51
URL: http://lps.blogg.se/
Postat av: mammagerti

Trodde det var pappa tills brillerna åkte på;D

2009-05-19 @ 22:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0