Jag var på en resa...

Min mamma tog med mig på en resa. Den blev bättre och gav mer
än vi någonsin kunnat ana.
Det går faktiskt inte riktigt att berätta allt.
På andra sidan jorden ser det inte ut som hemma. Vi skrattade massor
lärde oss massor, jag sov massor, åt massor med färsk frukt,
läste kartor massor och jag åkte tunnelbana alldeles själv i Buenos aires!
Slutresultatet blev MASSOR av energi utav sällsynt god sort!



En cykelambulans! (Heathrow)



gatan nedanför en av lägenhetens tre(!) balkonger


Mia



Så här kan man också ha det, sen. Allmän beskådan samt lukta illa åt
allmänheten. Jag undrar vad som ligger i de små lådorna.
Familjens marsvin?



Kyrkogårdsgatan! Jo såhär såg hela kyrkogården ut.
Små egna kyrkor och byggnader.
Evita fanns också här men hon var visst inte så bra som Madonna
ville få oss att tro så hennes grav visar jag inte!



Magnus, Den här bilden är till dig! Det är en argentinsk polisbil!
Bovarna stuvar man ner i baklådan.
Mamma, man ska inte ta bilden medan instruktion om hur ges.
Det blir så konstiga miner då.



Jag och fina fina Nivia.



Söta Valentina,Fernanda och bästa mamman i världen!

Hela familjen!



Martin i sin bil!


Lautaro äter glass



Valentina äter glass!




Takterass är grejen!

Det var lite kort om resan. K2 har fyllt fem år och haft kalas.
Det var mys! Och tur att vi har en stora syster i huset!



Ett eget paket tuggummi!!



Monsterdjuphavsfisk..



Alla fick blåsa!

Ha det gott, nu trycker jag på publicera och hoppas det blir som tänkt!



Kommentarer
Postat av: Ylva

åh jag längtar hem till allehopa

saknar er massvis

Puss och Kram

2010-12-02 @ 22:59:19
URL: http://anotheryou.blogg.se/
Postat av: mammagerti

Ja Gud vilken resa och vi fick MASSOR av ALLT;D Hoppas kunna göra en repris om några år!!

Lill Kråkan fyller år och stor Kråkan fixar fiskdamm så bra med stora syster!!

Snart ses vi Puss o Kram i Massor:o)

2010-12-02 @ 23:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0