Golf och Tennis i ett!

Det är precis vad jag har, båda två i samma armbåge
och detta utan att ha ägnat någon tid åt någon utav sporterna.
Helt fantastiskt vad jag kan!
Kom just hem från sjukgymnasten jag har haft fyra nålar i armen
och nu gör det ont och jag vill gärna sova lite.
Om en knapp timme släpper det då är man bara lite trött,
märkligt vad fyra nålar i en arm kan göra.

Hunden har svampodling i örat. det är inte heller mysigt, hon
har fått ett märgben att tröstäta på.
K2 har lärde sig cykla för ett tag sen och är lite skrubbad och blå här och
där och så lite småsnorig.
Pappan är öm i ryggen och trött.
Och K1, ja förutom lite tonårströtthet är hon nog fräshast av oss alla.

VI VILL HA SOMMARLOV! NU!

Men en hel del bra har det också varit. Norgefamiljen var på besök
hela påskveckan och under valborg var lillasyster m sambo
i trollhättan hemma och hälsade på och denna helg kommer
lillasyster på Irland hem och hälsar på med sambo! MYS!!
Tre helger i rad med familj, Hurra!

Nu ska jag kila ner i tvättstugan, sen disk,vika tvätt, laga mat, handla...
Give me some sommarlov!

Kommentarer
Postat av: kusinen tanja

ja här hände det inte mkt...

2013-03-27 @ 20:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0